Оберіть мову
Выберите язык
|

Гарантії та повернення

Шановний покупець, купуючи товари на сайті hydroponics.in.ua, Ви маєте право на обмін або повернення, згідно гарантійної політики виробника, а також на гарантію, яка зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.

Обміняти товар на аналогічний або отримати грошову компенсацію в розмірі вартості товару, за якою він був придбаний, можна протягом 14 днів з дня покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника обраного товару.
Якщо протягом гарантійного терміну товар вийшов з ладу і після висновку авторизованого виробником сервісного центру виявлено, що він не підлягає ремонту, то повернення / обмін товару здійснюється після укладення, що умови експлуатації не були порушені.

Гарантія не поширюється на непрямі збитки і не пріменятеся в наступних випадках:

-ремонт продукту, його модифікація або будь-які зміни були виконані менш важливими організаціями і особами;
-продукт використовувався в порушення вказівок, наведених в інструкції з експлуатації;
-дефекти викликаний неналежним або неправильним використанням продукту або експлуатацією в умовах, які не відповідають умовам, рекомендованим для експлуатації продукту, включаючи, крім іншого, експлуатацію в прибережних районах, промислових і сільськогосподарських зонах;
-ушкодження виникло в результаті події або нещасного випадку, включаючи, крім іншого, розряд блискавки, коливання напруги, повінь, пожежа або природні катаклізми.

Гарантія не поширюється на продукти і / або деталі продукту, які: схильні до природного зносу; за своїм характером є витратними матеріалами (батареї, лампи і т.п.); або зроблені зі скла. Вбудовані джерела світла, такі як світлодіодні комплектуючих виробів, не вважаються витратними матеріалами;

Умови повернення / обміну товарів протягом 14 днів зі дня покупки:

-товар не має слідів експлуатації, в тому числі подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин і т.д .;
-збережені: заводська комплектація товару; ціла заводська упаковка; всі ярлики, маркування та гарантійні наклейки.

Кожен товар перед відправкою обов'язково перевіряється нашими менеджерами на справну роботу і цілісність.
При відправці вантаж ретельно пакується і страхується на повну вартість товару, тому при отриманні посилки на пошті Вам необхідно перевірити товар, особливо крихкий (лампи, світильники і т.д.).
У разі виявлення дефектів, пов'язаних з неправильним транспортуванням, писати претензію щодо відшкодування матеріальних збитків на вартість товару можна тільки за умови, що Ви оглянули товар на столі видачі до його забору і здійснення оплати!
Інакше пошта перестає нести відповідальність за псування вантажу і, в такому випадку, відшкодувати збиток не вдасться через відсутність можливості довести, що товар був пошкоджений имеено при транспортуванні.


Бажаємо Вам вдалих покупок в нашому магазині!